Организација рада

ОРГАНИЗАЦИЈА РАДА ШКОЛЕ И РУКОВОЂЕЊЕ
 
 
 
Сви обавезни документи су донети у процедури прописаној Законом. Развојни план школе сачињен је на основу извештаја самовредновања и извештаја остварености стандарда образовних постигнућа. У школи постоји Финансијски план.
 
Директор планира активности у вези с организацијом рада школе и извештава Наставничко веће као и Школски одбор о реализацијама тих активности. У школи се планирају и спроводе дежурства наставника и ученика. У школи је дефинисана организациона структура, дефинисане су процедуре избора и рада органа управљања, руковођења, саветодавних органа. Постоји Статут школе, Правилник о организацији рада и систематизацији послова. У школи су дефинисани стручни тимови из великог броја области и одређени су координатори стручних тимова и актива. Стручна тела и тимови формирани су у складу са компетенцијама запослених. У решењима о структури послова и радних задатака наставника извршена је равномерна расподела задужења.
 
Директор организује и води састанке Педагошког колегијума на којима се разматрају извештаји о раду стручних тимова. У школи постоји Тим за превенцију од насиља, злостављања и занемаривања. Школа, у сарадњи са локалном самоуправом, обезбеђује бесплатан превоз ученицима „путницима“ из околних места.
 
Директор показује отвореност за промене и иницира иновације, уважава различита мишљења и обезбеђује добру комуникацију међу запосленима. Директор развија партнерство са другим установама и локалном заједницом. Директор подржава аплицирање и конкурисање школе у оквиру развојних пројеката из области образовања и пружа подршку наставницима и стручним сарадницима и мотивише их за рад и напредак. Води рачуна о омогућавању стручног усавршавања наставника и стручник сарадника ван и унутар установе.
 

Стручни органи у школи прате и анализирају успех и владање ученика. Стручни сарадници остварују педагошко-инструктиван рад у складу са планом рада и потребама школе у виду помоћи ученицима у савладавању тешкоћа у учењу, и у виду помоћи одељењским старешинама у реализацији рада и решавања насталих проблема. Тим за самовредновање континуирано остварује самовредновање рада школе у складу са прописима што се закључује на основу Извештаја о самовредновању.
 
 
 
Сви обавезни документи су донети у процедури прописаној Законом. Развојни план школе сачињен је на основу извештаја самовредновања и извештаја остварености стандарда образовних постигнућа. У школи постоји Финансијски план.
 
Директор планира активности у вези с организацијом рада школе и извештава Наставничко веће као и Школски одбор о реализацијама тих активности. У школи се планирају и спроводе дежурства наставника и ученика. У школи је дефинисана организациона структура, дефинисане су процедуре избора и рада органа управљања, руковођења, саветодавних органа. Постоји Статут школе, Правилник о организацији рада и систематизацији послова. У школи су дефинисани стручни тимови из великог броја области и одређени су координатори стручних тимова и актива. Стручна тела и тимови формирани су у складу са компетенцијама запослених. У решењима о структури послова и радних задатака наставника извршена је равномерна расподела задужења.
 
Директор организује и води састанке Педагошког колегијума на којима се разматрају извештаји о раду стручних тимова. У школи постоји Тим за превенцију од насиља, злостављања и занемаривања. Школа, у сарадњи са локалном самоуправом, обезбеђује бесплатан превоз ученицима „путницима“ из околних места.
 
Директор показује отвореност за промене и иницира иновације, уважава различита мишљења и обезбеђује добру комуникацију међу запосленима. Директор развија партнерство са другим установама и локалном заједницом. Директор подржава аплицирање и конкурисање школе у оквиру развојних пројеката из области образовања и пружа подршку наставницима и стручним сарадницима и мотивише их за рад и напредак. Води рачуна о омогућавању стручног усавршавања наставника и стручник сарадника ван и унутар установе.
 
Стручни органи у школи прате и анализирају успех и владање ученика. Стручни сарадници остварују педагошко-инструктиван рад у складу са планом рада и потребама школе у виду помоћи ученицима у савладавању тешкоћа у учењу, и у виду помоћи одељењским старешинама у реализацији рада и решавања насталих проблема. Тим за самовредновање континуирано остварује самовредновање рада школе у складу са прописима што се закључује на основу Извештаја о самовредновању.