ОШ "Бреково", Бреково
Знање је моћ!
  • Почетна
  • О школи
  • Галерија
  • Видео
  • Контакт

Мени

  • Почетна
  • Запослени
  • Успешни ученици
  • Организација рада
  • Екскурзије
  • Ђачки кутак
  • Такмичења
  • Распоред школског звона
  • Ђачка ужина
  • Вести
  • ШКОЛСКА ДОКУМЕНТА
  • Календар

Предмети

  • Математика
  • Српски језик
  • Физика

Претрага




Анкета

Тест питање?

Одговор 1
Одговор 2
Одговор 3


Резултати

Вести

  • Општинско такмичење из Географије

    22. Mart 2022 08:49Општинско такмичење из Географије 
  • ОБАВЕШТЕЊЕ О УПИСУ ДЕЦЕ У ПРВИ РАЗРЕД

    14. Mart 2022 17:05О Б А В Е Ш Т Е Њ Е
    за родитеље у вези еЗаказивања и уписа деце у први разред основне школе


Банери





Администрација






Календар

Мај 2022
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


Организација рада

ОРГАНИЗАЦИЈА РАДА ШКОЛЕ И РУКОВОЂЕЊЕ
 
 
 
Сви обавезни документи су донети у процедури прописаној Законом. Развојни план школе сачињен је на основу извештаја самовредновања и извештаја остварености стандарда образовних постигнућа. У школи постоји Финансијски план.
 
Директор планира активности у вези с организацијом рада школе и извештава Наставничко веће као и Школски одбор о реализацијама тих активности. У школи се планирају и спроводе дежурства наставника и ученика. У школи је дефинисана организациона структура, дефинисане су процедуре избора и рада органа управљања, руковођења, саветодавних органа. Постоји Статут школе, Правилник о организацији рада и систематизацији послова. У школи су дефинисани стручни тимови из великог броја области и одређени су координатори стручних тимова и актива. Стручна тела и тимови формирани су у складу са компетенцијама запослених. У решењима о структури послова и радних задатака наставника извршена је равномерна расподела задужења.
 
Директор организује и води састанке Педагошког колегијума на којима се разматрају извештаји о раду стручних тимова. У школи постоји Тим за превенцију од насиља, злостављања и занемаривања. Школа, у сарадњи са локалном самоуправом, обезбеђује бесплатан превоз ученицима „путницима“ из околних места.
 
Директор показује отвореност за промене и иницира иновације, уважава различита мишљења и обезбеђује добру комуникацију међу запосленима. Директор развија партнерство са другим установама и локалном заједницом. Директор подржава аплицирање и конкурисање школе у оквиру развојних пројеката из области образовања и пружа подршку наставницима и стручним сарадницима и мотивише их за рад и напредак. Води рачуна о омогућавању стручног усавршавања наставника и стручник сарадника ван и унутар установе.
 

Стручни органи у школи прате и анализирају успех и владање ученика. Стручни сарадници остварују педагошко-инструктиван рад у складу са планом рада и потребама школе у виду помоћи ученицима у савладавању тешкоћа у учењу, и у виду помоћи одељењским старешинама у реализацији рада и решавања насталих проблема. Тим за самовредновање континуирано остварује самовредновање рада школе у складу са прописима што се закључује на основу Извештаја о самовредновању.
 
 
 
Сви обавезни документи су донети у процедури прописаној Законом. Развојни план школе сачињен је на основу извештаја самовредновања и извештаја остварености стандарда образовних постигнућа. У школи постоји Финансијски план.
 
Директор планира активности у вези с организацијом рада школе и извештава Наставничко веће као и Школски одбор о реализацијама тих активности. У школи се планирају и спроводе дежурства наставника и ученика. У школи је дефинисана организациона структура, дефинисане су процедуре избора и рада органа управљања, руковођења, саветодавних органа. Постоји Статут школе, Правилник о организацији рада и систематизацији послова. У школи су дефинисани стручни тимови из великог броја области и одређени су координатори стручних тимова и актива. Стручна тела и тимови формирани су у складу са компетенцијама запослених. У решењима о структури послова и радних задатака наставника извршена је равномерна расподела задужења.
 
Директор организује и води састанке Педагошког колегијума на којима се разматрају извештаји о раду стручних тимова. У школи постоји Тим за превенцију од насиља, злостављања и занемаривања. Школа, у сарадњи са локалном самоуправом, обезбеђује бесплатан превоз ученицима „путницима“ из околних места.
 
Директор показује отвореност за промене и иницира иновације, уважава различита мишљења и обезбеђује добру комуникацију међу запосленима. Директор развија партнерство са другим установама и локалном заједницом. Директор подржава аплицирање и конкурисање школе у оквиру развојних пројеката из области образовања и пружа подршку наставницима и стручним сарадницима и мотивише их за рад и напредак. Води рачуна о омогућавању стручног усавршавања наставника и стручник сарадника ван и унутар установе.
 
Стручни органи у школи прате и анализирају успех и владање ученика. Стручни сарадници остварују педагошко-инструктиван рад у складу са планом рада и потребама школе у виду помоћи ученицима у савладавању тешкоћа у учењу, и у виду помоћи одељењским старешинама у реализацији рада и решавања насталих проблема. Тим за самовредновање континуирано остварује самовредновање рада школе у складу са прописима што се закључује на основу Извештаја о самовредновању.

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај