ПЛАН И ПРОГРАМ ЕКСКУРЗИЈЕ/ИЗЛЕТА
ЗА УЧЕНИКЕ МЛАЂИХ РАЗРЕДА
Релација;Садржаји, места и објекти које треба посетити | Број дана | Активности у образовно-васпитном раду | Образовно-васпитна област | Циљеви и задаци садржаја програма |
Бреково – Ужице- Сирогојно-Бреково - Градски трг у Ужицу, нека од цркава и музеј - Музеј на отвореном- „Старо село“-Сирогојно - Стопића пећина - Гостиљски водопади |
1 |
-Посматрање -Упоређивање -Дружење -Разговор (постављање питања и давање одговора) -певање -упознавање -проширивање знања -корелација међу предметима |
Српски језик Ликовна култура Свет око нас/ Природа и друштво Физичко васпитање Народна традиција |
-Упознавање на терену онога што је научено из наведених наставних области -Упознавање, проширивање и сагледавање географских објеката и појмова(река, планина, водопад, пећина,...) -Упознавање спелеолошких и хидролошких карактеристика нашег краја -Упознавање и проширивање знања о културно -историјским елементима и традицији нашег народа -Упознавање архитектуре, унутрашњег уређења зграда, начина привређивања и организације породичног живота људи брдско - планинских предела динарске регије. -Јачање колективног духа, осамостаљивање ученика -Развијање позитивног односа према природним и историјским богатствима наше земље |
Садржаји, места и објекти које треба посетити | Број дана | Активности у образовно-васпитном раду | Образовно-васпитна област | Циљеви и задаци садржаја програма |
Бреково – Кладово Одлазак на Ђердап, Лепенски вир и посета граду Смедереву |
2 |
-посматрање -упоређивање -дружење -разговор (постављање питања и давање одговора) -певање -упознавање -проширивање знања -корелација међу предметима |
Српски језик Географија Историја Ликовна култура Биологија |
-упознавање на терену стеченог знања из наведених наставних области изV разреда, као и из нижих разреда -упознавање, проширивање и сагледавање географских објеката и појмова -упознавање и проширивање знања о културно -историјским елементима -упознавање са биљкама и животињама кроз геолошко-историјски развој -разгледање и упознавање уметничких дела и других елемената ликовне културе |